Belépés
ablaknyitás a világra
... oszthatja be munkaidejét
- termékeink kelendőek, nagy irántuk az érdeklődés
- az Aloe Vera világszerte nagy népszerűségnek örvend
- az egészség, szépség, alakformálás, testépítés piaca a leggyorsabban növekvő piac
- egyre több ember attól vásárol szívesen, akit ismer és megbízik benne
- nincs szükség kezdőtőkére
- Ön ellenőrizheti a jövedelmi folyamat...
Szerda
... is. Szegeny annyira inbolygott, hogy
elesett. Nem utotte meg magat, csak az utra esett, ahol az autok
jarnak. De ne volt baj.
Olyan keskenyek itt a jardak.
Ja es ma piac volt. A foutcan mire odaertunk mar allitottak fel a
satrakat. De nekem olyan furi, hogy nalunk a piac 5 fele nyit. Itt meg fel
9-kor kezdtek satrat epiteni. Lassan, nyugodtan!!|...
Webáruház
... intezívebben

jelennek meg az üzletek polcain.

Mert hazai fejlesztéssel és munkaerővel történik a hazai termékek előállítása.

Mert a hazai gazdaság és a piac védelme közös érdekünk:szeretnénk ha minél többen

vásárolnának magyar termékeket,hiszen ezzel valójánan önmagunkat erősitjük.

Miről is...
Hetvege
... aludtam. Aztan egesz nap neteztem,meg dvd-ztem.
Vasarnap csak ketten voltunk egesz nap itthonMariannel.Elhivott vasarolni.Nagyon sokat kocsikaztunk mire oda ertunk a helyre.Egy oriasi piac volt.Nagyon elveztem.Mindent lehetett ott kapni. Ja es szinte csak turbanos pasik arultak. Asszem ezek torokok. Sikerult meglepnem magam egy ajandekkal. Egy muanyag micimacko kb. 30 cm ...
GYÓGYTURMIX
... betegséget. Ausztrál kutatók azzal vádolták meg a gyógyszergyárakat, hogy betegségeket találnak ki, hogy még nagyobb forgalomra és kereskedelmi haszonra tegyenek szert. A kritika főként az amerikai piac ellen irányul, de elgondolkodtató. A kritikusok szerint a normális, az élettel járó apróbb kellemetlenségeket és állapotokat egyes gyógyszercégek úgy tálalják a nagyközönségnek, mi...
Hogy is áll az életem?
... tv-show) szembesíti a ténnyel, hogy csak az idejét b... szóval pazarolta.
Kedves egyetemi hallgató! Ha nem valamely sztárszakot választottad - amelyeknél hamarosan szintén telítődik a piac -, már most kezdj el gyúrni a gondolatra, hogy a diplomád megléte csak rontani fogja az esélyeidet a munkaerőpiacon.

- te leszel a túlképzett, aki ugyanakkor semmilyen használhat...
Fennforgások
... megoldottnak tekinthettem a szél okozta feladatot. Igaz be kellett vetnem a nehéztüzérséget is, a házilag épített Wartburg motoros, Uaz és Níva váltós, Zsiguli difis, Trabant kormányos, a KGST piac minden vívmányát és jegyeit magán hordozó dicső kerti traktoromat, amit az internet segítségével egy fóti polgár megunt darabjaként találtam, elég siralmas állapotban,

[kep...
Ma
... párom suliban van.
Elterveztem, hogy megcsinálom a ZAKUSZKÁT (ez egy erdélyi kajaféle), de rádöbbentem, hogy nincs itthon elég paprika.
Na akkor öltözés, bérlet a zsebbe és irány a piac.Elég ügyesen megjártam, kb 1 óra alatt.(De buszozni is kell). Aztán sütő begyújt és indul a móka.Ja! Közben természetesen ment a mosógép, mire hazaértem teregetni is kellett.
És még ...
Londoni hetvege
... van. Anno volt egy tuleloshow a tv-ben.Es ott volt ilyen feladat. Hogy egy hokedlire kellett felallni es ott allni. Hat nem birtak sokaig.

Aztan elmentunk Camden Town-ba ott is egy piac reszre. Hat betojas volt. Indiai,azsiai cuccok tomkelege. Olyan igazi bazar.Rengeteg kulonleges etel. Elamultam. Punk ruhak,de nagyon durvak. Itt sok angol panknak oltozik. Nagyon ga...
Tudatos gyermektelenség?
... munkaválasztási lehetőségeknek és a nemzetközi kulturális hatásoknak - hasonlóan, mint a világ más, fejlett országaiban többé nincsenek a fiatalokra érvényes, kötelező elvárások.

A piac szerte a világon gyorsan reagál a negatív mutatókra. Nagy-Britanniában például egyre több olyan könyv jelenik meg, amely a gyermektelen életmódot pártolja, illetve azt magyarázza, ...
90 nap alatt a kiló körül 10.
... hazajöttem.De alig néztem a filmekből olyan álomscica voltam,reggel kilencig aludtam.Némi lelkiismeret furdalásom van,de tegnap tornáztam így hátha nem volt annyira ütős a komposzt. Ma a szokásos piac-mosás-főzés kombináció után elmentem lottózni (talán nyerünk ) és most készülök Babámhoz.Most telefonált vigyek neki sört ,remélem nem felejtem el ! Addig is még összehajtogat...
Az elsõ kereset
... el megvásárolni. Nem voltak túl drágák ezek a könyvek, mégis nehezen tudtam összekuporgatni rá a szükséges összeget.

Volt időszak, amikor Szabadkán a Petőfi Sándor utcában volt a piac. A földről kínálták a portékát az árusok, köztük az egykori pengős regényeket. Azért akadt ott olykor komolyabb könyv is. Szívesen jártam ide, de leginkább kénytelen voltam beérni azzal, h...
Tisztul a kép
... krumplistésztába.
Bennem meg van a jó szándék, csak az agyam nincs már a fejemben:))
Közértbe egyedül nem megyek, mert mehetnék tételenként.
Arról már fogalmam sincs, hogy hol a piac.
Még tudom hol lakom, hogy hívnak,
de aki a legjobban járt az Füli,
mert mindíg elfelejtem, hogy adtam-e neki enni, így van,
hogy naponta háromszor reggelizik....
90 nap alatt a kiló körül 16.
... úgyis felkeltem elmosogattam (végre a körmöm is rendben van és nem akar minden mozdulatnál leesni),majd beindítottam a mosógépet. Ekkore konstatáltam, hogy az öblítő fogytán, tehát irány a piac. Némi vásárlás után itthon folytattam áldásos tevékenységemet, megcsináltam a majonézes csirkemellett, melyből épp az elöbb ettem és most a húslevest iszogatom. Fhüü, nem szeret ! Párom...
Isten,haza,család
... érzékelt az akkori liberális sajtó részéről, mostanra ezerszeresére erősödött, és minden kritikus vagy eltérő véleményt reakciósnak bélyegez. A marxizmus csodafegyvere csütörtököt mondott, de a piac, a pénz, a szabadság hármasságában utazó liberalizmus fegyverarzenállal pótolta a marxista kulturális terror diktatórikus eszközeit. Ritkán élnek a tiltás eszközével, de a kirekesztés,...
Londonban Gyurival
... (megjegyzem marha draga volt)
Itt mar egyre nyugosebb lett szegenyem. Bar megjegyzem nagyon jol birta a kikepzest.
Es a nap vegere maradt Camden Town Market. Ez egy eleg sokretu, szines piac. Kicsit feltem,hogy ha nem fog tetszeni neki, leharapja a fejem. Mert o mar haza akart menni. De hal`istenek sikere votl!!!

Csupa indiai, torok csecsebecset ...
Ziper
Ma voltama kiskereskedelem es a piac temetesen.
Egy megamerketben. ...
Az ökológia elemei
... van, amelyeket nem ismerünk, mert azt gondoljuk, hogy csak az lehet egzotikus, ami Afrikából, vagy Kínából származik. Pedig az egzotikus dolgok az orrunk előtt vannak.
Mindig a külföldi piacot hajszoljuk. A kormányok mindig azt állítják, hogy a gazdaság fejlődésének és erősödésének egyetlen módja a külföldi piac megtalálása - de mi van a hazai piaccal? Elfelejtik, és a...
Hideg a reggel... -5 °C...
...irány a piac. Nagy tömeg volt. Árú kevesebb, talán nem is olyan szép mint korábban. Érthető!
Megjöttek az indián zenészek.
Márton napi vígasságra készülnek a művelődési háznál.
A szomszéd építkezésen a pince alapozásnál az egyik oldal bedölt. Most, hogy másodszor is arra jártunk tovább omlott az oldalfali föld. Bár volt némi védekezés kiépítve, de az utcai dinamikus...
Nagyfaluban I.
... hamisítatlan, márkás túrabakancsot találni, amiben a Kéktúra hátralévő néhány tíz kilométerét lejárom, melyet talán egy pár évig tudok használni. Máskor ilyen helyzetben ösztönszerűleg a kínai piac felé vettem az irányt, hiszen az én anyagi viszonyaimhoz képest a fent említett néhány bakancs-jelző csak valami jó kínai márkát jelenhett.
(Persze a jó és a kínai a mai kereskede...
1 2 3 ........325 326 ....488 489 ....649 650 651
Címkék: Londonban Gyurival, Nagyfaluban, Aloe Vera, Camden Town-ba, Petőfi Sándor, Camden Town Market, kiló körül, ökológia elemei, leggyorsabban növekvő, jövedelmi folyamat, utra esett, foutcan mire, üzletek polcain, hazai termékek, hazai gazdaság, piac védelme, oriasi piac, muanyag micimacko, kritika főként, amerikai piac, kritikusok szerint, élettel járó, diplomád megléte, szél okozta, házilag épített, internet segítségével, fóti polgár, erdélyi kajaféle, hokedlire kellett, piac reszre, nemzetközi kulturális, fiatalokra érvényes, piac szerte, világon gyorsan, negatív mutatókra, gyermektelen életmódot, filmekből olyan, szokásos piac-mosás-főzés, szükséges összeget, földről kínálták, egykori pengős, agyam nincs, legjobban járt, öblítő fogytán, majonézes csirkemellett, elöbb ettem, húslevest iszogatom, akkori liberális, marxizmus csodafegyvere, szabadság hármasságában, marxista kulturális, tiltás eszközével, eleg sokretu, piac temetesen, lehet egzotikus, egzotikus dolgok, orrunk előtt, külföldi piacot, kormányok mindig,